Thursday, April 10, 2008

.:dear shim:.

我想念我的贴心好友, shim焕馨。
说我们认识很久? 并不久。
就只是13岁那年。
其实小学差不多四年级就认识了。
透过er er。
我还记得我们3个人一起玩灯笼。
唱'月亮圆'.

说实在的,
我们真正认识就是13岁那年。
就只是一年,
我们就分开,
去kk和tawau.
但是这仅仅一年友情,
在我心里却占了很大的area.
我珍惜这个朋友。
他话不多,
但他真的很贴心。

我们分开后有联络,
但也不是常常联络。
说实在的,
我很担心他。
因为他身体弱,
又会担心他被欺负。
他就像我的妹妹。

shim,
你在uk要加油。
你要好好照顾自己。
有什么事要告诉我就跟我说,
我的耳朵永远听你倾诉。
promise me,
DO take care.
love u, miss u..

2 comments:

hwansynn said...
This comment has been removed by the author.
hwansynn said...

touched!
thank God bring you into my life.. glad to know u..
so do i, miss u heaps...
going to busy for the month again, assessments due date and exam date all clash.. big tension lea!
anyway, gambadeh together..
i'll b back in the end of june.. looking forward to meet u and er in july..
i love you!!!!!