Saturday, October 24, 2009

surprise from her :)

今天喉咙不痛了 伤风也好很多了
要十分十分谢谢ahben给我的喉糖 :)
谢谢你 你真的很贴心
但是 竟然咳嗽了 还有很多痰
可恶的virus 好了这个 另一个有侵蚀我的身体 :S

今天是十分之感动天
前一天莹桦特地call我叫我weekend不要出去走街买dress
说这几天不要出去 我还有点莫名其妙 以为是九王爷的事所以特地提醒
今早快要11点莹桦call来 我还是睡觉的状态
他要我下去找他那些东西 之后他还要赶去college因为晚上有表演

结果那个小姐 竟然给我my gosh dress!!
就是我在网上看到 很喜欢但是售完的
回家的路上我就有猜想是不是 但是觉得很不可能
结果回家 感动到爆 而且又适合 我烦恼的dress就解决了
yay :) :)
我真的很感激 而且大家都进入穷的状态
他还掏腰包买东西给我又不要跟我算
说是提早送的圣诞礼物
我知道他说不要我还就是没办法跟他拗
所以就接受了 :)

她经常给我surprise的
很感动 真的
言语不能形容 太感激 太幸运有这么细心又贴心的朋友
muacks :)
谢谢你王莹桦小姐 :D



























link to the post:
my gosh dress

3 comments:

Davidzai~ said...

eh.. why i post liao comment..
will missing de a?!?!

anyway..
i saw tat dress at many website leh..
hehehehe..
i think all sell the same things..
so next time can go other website see see de..
i think u can get it also..

online purchase is so good..
and cheap leh..
but din sell guys de..T_T..
sien la..

|eAfy said...

dunno ler.
i search for many website but din see ler :S

anyways.
gals love shopping so juz sell gals geh!!!
yay!!!!!!!!!!!

Davidzai~ said...

ask from me...
i know got few website
coz i saw many same de..
and urs de also got..hehehe..

not fair lo...
boy also got right to buy online de ma..
next time i do..
sure earn many de..hahahaha..