Tuesday, June 9, 2009

贴心 :)

有时候 我真的觉得别人一定很羡慕我
就因为我身边的朋友 个个都像天使般爱护我 守护我 :)

今天 我收到一封信
称它为信 因为是寄过来的
但是 它比较像是一张纸条
我相当熟悉 中学传的纸条 wahaha
这样以行动贴心表达 非黄淑婷小姐莫属

我真的超感动的说 :) :) :)

信的背面

信的内容
她就是特地寄来 恭喜我
真有够贴心的

信封 和 50sen邮票
从butterworth寄来kl 05062009

无限的幸福
再忙 都会把这件事记录下来
认识黄小姐 是我最幸福的事 :)
认识爱我的你们 也是我最幸福的事 :D

谢谢你我的爱人黄小姐 :)

6 comments:

Davidzai~ said...

yer~
ms wong forget me le
hahahahaha...
only post to u..kd~
haha...

淑婷 said...

aiyer..someone JEALOUS wo..
no worries..
i will post to u when u graduate...
wakaka..

|eAfy said...

hahahaha david dun jealous!
hahaha XD
u got ur gal gal u more sweet than me lur. haha XD

淑婷 said...

both of u dont need to compete who is sweeter la..
i am the one who is left out here..
muahahaha....

maomei said...

hey,where's me ??

by maomei

|eAfy said...

na na na
ms wong u hav to send all the letter to everybody around the world!
hahaha XD

maomei, miss u so much!!!!